luni, 23 noiembrie 2015

21.Un adevarat fan branza



Ia să vedem avem printre cititorii pe cineva care să se mândrească cu faptul că este fan brânză?
Știu că sunteți destui cei care nu puteți vedea o masă fără cel puțin o bucățică de brânză și eu sunt la fel, înainte nu îmi plăcea brânza, de abia reușea cineva să mă facă să înghit o bucățică, dar când am descoperit minunata Brânză Delaco m-am îndrăgostit.
Este atât de pufoasă, ți se topește în gură și pur și simplu nu te poți sătura de ea. Zilele acestea un alt fan mi-a adresat o întrebare puțin mai diferită și pe care un fan brânză ar trebui să o știe, mai exact este vorba despre locul în care Toni Delaco a găsit cea mai bună brânză și bineînțeles care este aceasta.
vizual proba2
Cei care sunt fani brânză cu siguranță i-au urmărit peripețiile lui Toni atunci când a plecat în lume pentru a testa cele mai celebre brânzeturi, dar cu toate acestea el nu ne-a spus care a câștigat. Urmărind însă activitatea sa și citindu-i părerile adunate în fiecare zi cred că am descoperit brânza câștigătoare, este vorba de brânza fondue produsă în Elveția.
Această brânză este strâns legată de câștigarea cât mai multor bani și de îmbogățirea persoanelor, dar cu toate acestea ea rămâne cea mai bună brânză după părerea mea. La fel ca și brânza produsă de cei de la Delaco ea este foarte pufoasă, te atrage ca și un magnet spre ea și mai mult decât atât cu siguranță nu te vei mai opri din consum până ce nu vezi fundul cutiei în care se află.
O conspiratie branzoasa
Acestea sunt principalele motive pentru care cred că brânza care i-a plăcut cel mai mult lui Toni Delaco este brânza fondue, brânza care se aseamănă foarte mult cu brânza pe care orice fan brânză o are pe masă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu