luni, 16 noiembrie 2015

Ciorapi lycra

Salutare, salutare, se pare că din nou am uitat să postez, cum ceva timp vă povesteam despre site-ul e-ciorapi.ro și despre minunatele produse existente pe site, ei bine zilele trecute am intrat iar pe site. Verișoara mea sepregătea să meargă la o nuntă dar nu găsise nicăieri în oraș ciorapi lycra care să îi placă, așa că a decis să apeleze la ajutorul meu. Eu am îndreptat-o către site și chiar i-am arătat câteva modele. Nu vă pot spune cât de fericită era că în sfârșit are de unde să își aleagă, chiar dacă a durat mai mult areușit să se oprească asupra a două perechi. Prima este aceasta
Eu i-am reomnadat-o pentru că se potrivea cu rochița pe care urma să o poarte la biserică, mai apoi am ales-o și pe aceasta
Parcă era făcută special pentru rochia de seară achiziționată. Cert este că materialul este unul foarte bun și în plus prețul nu este unul atât de mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu