luni, 28 decembrie 2015

Preturi pentru o vacanta in Thailanda alături de persoana iubită



În căutarea de preturi pentru o vacanta in Thailanda
Știți momentul acela în care abia aștepți să se termine școala, facultatea, serviciul și să poți în sfârșit să te bucuri de liniște, odihnă... ?Ei bine, cam asta ar trebui să se întâmple în momentul în care intri în concediu, dar din păcate acasă treburile sunt multe și astfel concediul se transformă de fapt într-un al doilea serviciu, de această dată însă neplătit.
La sfârșitul acestui an mi-am promis însă că la anul va fi altfel, așa că am început să mă informez despre posibilitatea plecării într-o vacanță, să uit astfel de toate grijile și să mă pot relaxa un pic alături de cei dragi, tot căutând destinații turistice mi-am amintit că demult, cam prin liceu când învățam oră de oră despre câte o țară, mi-am dorit  să vizitez Thailanda.
Astfel în Ajun de Crăciun eu căutam preturi pentru o vacanta in Thailanda și nu mică mi-a fost mirarea când zeci de site-uri m-au acaparat cu promoțiile și ofertele lor, câștigători au ieșit însă cei de la ikaturism.ro, aici am găsit unele dintre cele mai variate oferte de sejur în Thailanda, la prețuri accesibile și mai mult decât atât, într-o perioadă foarte bună de luat concediu.
Aici am putut găsi prețuri pentru sejururile ce vor avea loc în anul care este pe cale să înceapă și pot fi sigură, că dacă îmi rezerv biletul acum nu voi fi nevoită să plătesc mai mult, astfel voi putea ști cu siguranță că la anu nu voi mai rata excursia mult dorită.
Ce sejur în Thailanda am ales?
Alegerea unui singur sejur a fost un lucru puțin cam dificil, cu toate acestea am reușit să mă opresc asupra ofertei de sejur Bangkok si Phuket, în principal aș alege această ofertă datorită apropierii sale de Paște, este vorba de 9 zile petrecute în această mini vacanță, în perioada 25.02 și 06.03, astfel voi putea vizita Thailanda.
Deja pe site sunt prezentate costurile călătoriei și pot chiar acum să plătesc avansul, iar cu aproximativ 30 zile înainte de plecare să ofer și restul banilor. Pe site găsim informații despre aproape întreaga vacanță, despre costurile pe care le presupune aceasta, dar și despre programul pe care îl vom urma. Am ales acest sejur și datorită faptului că îmi permite vizitarea a două dintre cele mai mari și mai frumoase orașe ale Thailandei.
În decursul sejurului vom petrece 2 nopți la un hotel din Bankok, urmând ca restul de 7 să fie petrecute în Phuket, prin această metodă voi putea vizita ambele orașe, dacă nu vă place hotelul propus de cei de la ikaturism puteți opta pentru altul prin anunțarea firmei de turism. Locurile sunt disponibile în limita stocului disponibil, deci mai bine zis primul venit, primul servit.
Pentru întrebări sau nelămuriri puteți să îi contactați fie pe site în intervalul orar 10:00- 18:00 fie la adresa de e-mail info@ikaturism.ro, veți putea astfel să aflați răspunsurile la toate întrebările voastre și să vă asigurați cea mai frumoasă vacanță, alături de o firmă de turism care vă oferă cele mai bune preturi pentru o vacanta in Thailanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu