sâmbătă, 27 februarie 2016

ZIC: Sa alegem rochite pentru primavara

A trecut si iarna, deja se pot observa, în marea parte a țării, schimbările de temperatură. O dată cu acestea și garderoba noastră trebuie să fie modificată, că doar nu o să mergem vara cu pulovere pe noi, nu?
Eu sunt un pic mai energică așa că am decis să îmi caut încă de acum rochițe pentru vremea caldă, așa am reajuns pe site-ul lenjeriamea.ro, aici am avut ocazia să descopăr foarte multe modele frumoase și să mă îndrăgostesc de produsele lor.
Am ales de pe site două modele perfecte pentru zilele călduroase, sinceră să fiu nu mă așteptam să am posibilitatea de a vedea modele atât de frumoase, atât de devreme.
Vă ofer mai jos câteva detalii despre rochițele alese și desigur link-uri către locul în care le găsiți la ei pe site.


Pe voi ce modele vă atrag de pe acest site? Ce produse a-ți purta și de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu