marți, 15 martie 2016

De ce sunt necesare Robotica, Electronica si IT pentru copii si adolescenti?

Zilele acestea mi-am dat seama de un lucru, mai exact despre cat de importante sunt Robotica, Electronica si IT pentru copii si adolescenti realizate de Academia inventeaza.ro, citisem zilele trecute despre ea, dar cum nu am copiii am decis sa trec peste.
Astazi insa mi-am dat seama ca daca as fi participat la astfel de cursuri orele de Electronica de la Facultate nu mi s-ar fi parut o teroare, este foarte greu sa inveti materie de 3 ani intr-unul singur, iar daca va doriti ca micutii vostrii sa invete cat mai mult va recomand sa ii inscrieti la aceste cursuri.
Chiar daca ne dam seama, sau nu, peste cativa ani invatamantul se va schimba, in majoritatea meseriilor va fi nevoie de persoane cu cunostinte in IT, iar atunci cel mic se va putea bucura de faptul ca stie deja materia, ca ii este mai usor sa invete. Sa nu credeti ca vorbesc de acele cursuri in care profesorul vine vorbeste, cursantii il aproba si daca a inteles cineva ceva este bine, daca nu asta este... NU... aici cei mici vor avea ocazia sa invete lucruri utile, sa puna in practica ceia ce au invatat si mai mult decat atat sa se distreze.

Parintii si copii care sunt interesati de aceste cursuri pot vizualiza online calendarul dupa care se vor desfasura cursurile, acolo sunt specificate si grupele care nu au fost inca completate, pe deasupra de acolo aflam ca in datile de 09 respectiv 10 aprilie se va tine o prima sedinta gratuita si demonstrativa, astfel veti putea vedea cate lucruri minunate pot invata cei mici.
Doritorii pot accesa si pagina de facebook a Academiei, pentru a fi la curent cu cele mai noi informatii. De asemenea pe site se regasesc si pareri ale parintilor care au optat deja pentru cursurile oferite de Asociatia inventeaza.ro .
Nu pierdeti nimic daca va inscrieti copilul la aceste cursuri, din contra el va castiga mai multe informatii si va invata cum anumite notiuni il pot ajuta in viata de zi cu zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu